Beyza30 Hastanede ki bebek hemşiremiz oğlum sürekli elini ağzına götürdüğü için ve salya akıttığı için diş jeli almamı söyledi ben de bitkisel olanından aldım eczaneden damakları beyazlaşmış sertleşmiş damakları kaşındığındanmış diş çıkarır mı çıkarmaz mı bir şey diyemem dedi ne zaman çıkacağı bebeğe bağlı dedi zâten orası öyle ben belirtilerini bilmek istiyorum oğlum 4 Ay 23 Günlük
Sibellllll Beyza30 benim oglum da 3.5 ayinda basladi salya akıtmaya elinu agzina almaya 6. Aya girdik diş falan yok
Alpik Sibellllll bizimde ayni hala cikmadi ama acele etmiyorum ben ne kadar gec cikarsa o kadar iyiymis
Dorukcum Benim oğlumda 4 ay 25 günlük salyası çok akıyordu elide hep ağzında oluyordu genelde dün baktım alt dişlerinin olduğu yer kabarmış ve beyaz yakındır çıkması çok telaş yapıyorum ya Allahtan hayırlısı 🤦🏻♀️😍😊