Bensum Benim de anlamadığım bu trendyolun kendi kargo şirketi var taşımacılık.
Şimdi bir mağazadan alışveriş yapsan 75 TL ve üzeri kargo ücretsiz fakat Trendyol milladan alışveriş yap kargo ücretli ordan belli zaten ne oldukları.
Hepsiburada yı kullanıyor arkadaşımız.Baya da kar elde ediyor.
Oraya da ürün koyabilir kardeşiniz.