Arkadaslar 10 aylik oglum var ve gun icjnde hic uyumuyor delirmek uzereyim ya artik yatiriyorum uyumusken ise guce yemege giriseyim diyorum yok arkadas yok on bes dakka anca uyuyor uyaninca da koca bir gun mikliyor agliyor disari cikariyorum yok oyun oynatiyorum yok yurutece yok kucagima bile yok disini uc dort gun once yeni patlatti gelen bir diste yok gecer dedim ama malesef gecmiyor on ay oldu zerre bir degisme olmazmi ya hep mi huysuz hep mi mizmiz doktora goturdum yok derdi tasasida yok ,bi oglum daha var ilgi bekleyen yeni digan dedik gazi dedik disi dedik gecer dedik bir yas alacak ama zerre bir yol katedemedik resmen sinirlerim harap olmus halde ne hayattan tat alabiliyorum ne esimle bir sohbetimiz kaldi ne bir ozel animiz kaldi resmen icim curumus gibi devamli aglamak istiyorjm oturup, koca gun mizirdanmasini dinliyorm uyudugunda bile kulagimda ya noldu sana diyo herkes bn ki sen sakrak bi insandim sosyaldim mutluydum hayatim bitmis gibi yokmu benim gibi olan gelinde dertleselim