lceLady Eliflina144 Bir başkasının eline geçmeden beyaz masayı arayıp öğrenin derim. Geçen burda bununla ilgili bir bayan post açmıştı.kaybetmiş bir baskası kullanmıs bayana yüklü miktarda ceza gelmiş
gulay-34 Eliflina144 ben geçenlerde evde kaybetmişim dışarda kaybettim sanıyodum 60 liraya çıkardım kullanılıp yakalanilsaydi 632 lira cezası var
gulay-34 Eliflina144 kartal metroda çıkarma noktası var bi tane fotoğraf bulunsun yanınızda bu arada 153 arayıp kartınızı iptal ettirin kullanırlar yakalanırlar falan ceza yemeyin