Merhaba hanımlar konuyla alakasız olacak ama ben diyetisyene gidiyorum bayağı iyi kilo veriyorum ama dikkat etmeme rağmen kan şekerim düşüyor birden basim dönüyor açlık hissediyorum biraz da suyu da iyi içiyorum aslında sık sık içiyorum bu neyden kaynaklı olabilir bir bilginiz var mı?