MucizemVar Tecrübeli annisler, çok terleyen ve gece asla üstünü örtmeme izin vermeyen bir oğlum var. Kışın napicam diye kara kara düşünüyorum. Terletmeyen kullanışlı marka model öneriniz varsa yardımcı olun lütfen.
Mora MucizemVar tog değerini oda ısısına göre ayarlarsanız hepsi çok ideal ben 3 senedir LCW’den kullanıyorum çok memnunum 1.6 bizim eve yetiyor ne terliyor ne üşüyor
Deletedmom_23 MucizemVar Yeni aldım daha owli 2.7 tog. Bizim buralar soğuk oluyor. Sonbahar için de 1 tog aldım
bikerem MucizemVar ben diktirdim kumas model vs oyle cok seçenek var ki,nedanin uyku tulumlari ınstagramda
Pineapple20 MucizemVar kidzee 1 tog kullandım bu kış memnun kaldım. 20-24 derece arası için. Gece kontrol ettiğimde sırtı ne terli ne de soğuk oluyordu