Bir hafta sonra ise başlayacağım için 4 aylık oğlumu alistirmaya başladım şuan benim yanımda zaman geciriyorlar. Ben emziriyorum o uyutuyor birlikte oyun oynatiyoruz. Umarım oğlum ben işe başlayınca çok zorlanmaz çünkü atak dönemi ve memeye çok düşkün. Önerileriniz varmi bu süreçle ilgili. Veya sormak istedikleriniz. Birlikte konuşalım 😊