ilseng Merhabalarnir süredir hastanede yatıyoruz eşim için bebeğime annem bakıyor bu süreçte emziremiyorum elimle sağmaya çalışıyorum çıkan sütü dökmek durumunda kalıyorum. Çiçek diplerine döksem zararı olur mu çok üzülüyorum ne yazık ki