minnosanne0 Ozgemre her aşıda olma ihtimali var tabi ama bizde hiç bir aşıda ateş huzursuzluk olmadı.
Asyakusunannesi Bizde dün olduk 6. Ay aşılarımızı çok şükür ateş yapmadı. Bizde sadece özel aşı bexsero ateş yapıyor 😒