2maviboncuk Kızlar arkadaşımın kızı bu şekilde önce kollarında bacaklarında şimdide vücudunda çıkmış kaşınıyor su toplayıp patlıyor Dr a gitti sivrisinek yada böcek ısırması olabilir demiş ve ilaç krem vs vermiş başına gelen var mi böyle bi durum
oksitosin 2maviboncuk ben daha önce sivrisinek ısırıgının tüm vücuda yayılıp su topladığını hiç görmedim doktorlar da bir degisik oldu artık 😬
MinikMucizeeemm 2maviboncuk Bende uyuz a benzettim bi iki tane tünel gibi bişey var. Cildiyeye gösterin derim,daha net anlar
2maviboncuk MelisaGoktugMommy oksitosin oksitosin MinikMucizeeemm Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim kızlar saolun🙏 bugün ki verilen alerji ilacını kremi falan kullanıncak gözlemleyecek devam ederse benekler yarın götürecek tekrar
2maviboncuk oksitosin Dimi ya çok saçma yani normalde sivrisinek ısırığına alerjisi var bunu biliyoruz ama daha önce böyle olmamıştı sadece ısırdığı yer şişerdi
oksitosin Mimoza-kizim bence bu uyuz. Biz de uyuzuz kızımda bir kaç tane su toplaması şeklinde çıktı.
oksitosin 2maviboncuk alerji ilacı uyuz kaşıntısını azaltıyor zaten canım, kaşıntı ve kabarma vücudun parazite karşı gösterdigi alerjik reaksiyondan oluyor çünkü , yine de umarım degildir.
2maviboncuk oksitosin Şuan tekrar götürdü dayanamadı annesi bakalım ne diyecekler kan almışlar tam test için umarım temiz çıkar
2maviboncuk oksitosin Öyle valla ya çocuk hasta olunca sanki hayat duruyor. Kan temiz çıktı ateş vs olmadığı için tekrar böcek veya sivrisinek sokmasına bağlı alerji demiş Dr takip edecekler yinede