Kızlar inanılmaz zor durumdayım bu aralar kızımın huyu suyu 1 ay içinde değişti zaten çok zor bebekti erken doğdu kolikti falan derken alıştık büyüdü ama son 1 ay içinde her şeye ağlıyor kızıyor kendini yere atıyor elinde ne varsa o an atıyor. Parkta ve ya site içinde çocuklarla inanılmaz uyumlu oynar eder ama orda da istediği olmayınca hemen ağlamaya başladı elinde ne varsa attı dizlerimin üstüne çöküyorum gözlerine bakıp elindekini atmamalısın diyorum konuşuyorum fakat anlamıyor ağlamaya devam ediyor eşimle bana aşırı düşkün oldu annemi çok severdi görünce karşıdan koşardı giderdi geçen gün anneme gittik gitmedi suratlı duruyor sonradan sonraya açılıyor oynuyor ediyor ama bu ağlama sebebi 2 yaş sendromu mu yoksa başka bir şey mi ne yapmam lazım bu aylarda olan çocuklarınız aynı mı lütfen bana akıl verir misiniz?