Kızlar yarın doktora gideceğiz. Daha 7 aylığız aslında ama aklıma takıldı. Biz yarın menenjit açılarının ilkini yaptırıcaz 9. Aydada ikinci dozları var fakat 9. Aya Kızamık aşısıda eklemişler. Menenjit ve kızamık aşısını birlikte yaptıran var mı aranızda?