Kızlar benim sadece bacaklarım nokta nokta görünümlü. Yazdığım bütün aletler var bende ama tam olarak hiçbiri o gorunumu geçirmiyor. Kese hep yaparım o biraz iyi geliyor. Kış aylarında beri jilet ve ev tipi lazer kullanıyordum ama düzenli kullanamadım düzenli kullanınca yer yer işe yarıyor. Az önce de uzun zmaan sonra ağda yaptım. Ama yine nokta nokta gibi bacaklarım pürüzsüz değil ne yapicammm. Bir de çok çok minik minik tüyler kaldı alamadım onlar jiletle aldığım için henüz uzamayan tüyler mi sizce sürekli ağda yapınca minik tüyler geçer mi ? Peki sizce en iyisi ağda mi diğerleri mi?
Not: bebeğim küçük buz lazer falan gidemem şu an bırakacak kimsem yok