Kızlar merhaba oğlum ısırma vurma böyle şeyler hayatta bilmezdi 2 aydır bu şekilde sizinkilerde böylemiydi bu geçici bir durummu okuduğum kadarıyla bu aylarda normalmiş kendini ifade edemedğinde sinirlendiğinde yapıyormuş fakat ben çıldırmak üzereyim en tahammül edemediğim durum nasıl önüne geçeceğim bilmiyorm şöyle yaptım ısırmayı bıraktı falan gibi önerleriniz varsa yazın lütfen