prens_annesi1 Hanımlar merhaba bulunduğum bölge de bursa domatesi yok normal domates almış eşim ondan konserve yapsam olur mu
Gulde09 prens_annesi1 yani diğer domates daha etli olduğu için konservede güzel oluyor. Normal domates sulu olur. Kaynattığızda yarısı erir gider. Pek bereketli olmaz. Bı de çabuk eriyiverir dikkat edin.
prens_annesi1 2prenss_annesieliff_ çok teşekkür ediyorum🌸 arkadaşım olmaz limon gibi ekşi olur diyince tereddüt ettim yazık olur yoksa 2 kasa almış eşim de inşallah ziyan olmaz 😔