Anneler dün simplex damla ile ilgili bilgi almak için yazmıştım. Dun gece kızım kakasinda mukuslu kanlı kaka vardi 2 3 damla kadar. Bi daha olmadı ama sürekli kaka yapıyor her beyinde kaka mutlaka var. Birde her beslenmeden sonra az miktar bazen bazen burnundan da kusmuk geliyor tıkanıyor. Bugün tekrar mukuslu kan geldi
O sırada bezini degistiriyordum. Sulu şekilde kan sızdı. Açaba makatta çatlak mi var bilemedim. Ne olduğunu bilemedim. Kızım 47gunluk premature doğdu. Kendimi ona karşı çok yetersiz hissediyorum. Kanama neden olir bilen anneler yazın lütfen çok çaresizim.