Ayseferhatt Merhaba 2 hafta once kazayla biten iliski oldu adetimden 3 gun gecti test yaptim negatif ama hala adetde olmadim teste cikarmiyidi varsa
Nereleregidem Ayseferhatt uff ben de 12 gün oldu hala bekliyorum 😔 üç aylık bebişim var daha ikinci olursa yoldan kazirlar beni 😓
Yasanixxx Ayseferhatt benimde 4 gün gecti korunmuştuk erken gebelik testi yaptım sanki cok silik gördüm gibiydi birde bugun normal ucuz olandan yaptım çıkmadı bilemedim
Ucansupurge Yasanixxx Garanti için bir daha yapın yada kan verin bence. Benim de aşırı silikti testim sonuç dünyalar tatlısı bir kız😂😅
Yasanixxx Ayseferhatt ama okadar fazla adet olacakmış hissi var ki karnım falan ağrıyor insallah bende olurum hiç hazır degilim ikinci bir çocuğa kızım daha küçük