RuyasMom Bugün 3. Gunumdeyim ve halsizliğim var hafif tansiyonum düşük korona geçirenler böyle halsizlik yada tansiyon sorunu yaşadınız mı?
Betul-08 RuyasMom aşırı halsizlik eklem ağrısı tansiyon düşüklüğü yaşadım birde hamileydim o zamanlar