1 aydır oksuruk falan var balgam hirilti falan doktor bronoskopi yapalım anestezi vererek dedi . Pahalı da bi işlem. Suphelendiklerimiz yabancı cisim aspirasyonu. Çünkü enfeksiyon yok ve bir anda başladı tüm belirtiler ve ates yoktu . Sadece uykudan uyandıran cinsten oksuruk ve aşırı salya . Ciğer filminde bir cigerde daha az hava varmış. 5 saat yedirme içirme dedi . Ya uyanamazsa anesteziden