Betul-08 9 aylık oldu bebegim. Hiç yapmadım, baştan da yapmak istemedim cünkü. Başlarda Uyansa da evet destek vererek uyuttum ama kundak yapmadım. Suan da da çılgın gibi uyuyor🤣 ayakları yataktan cıkıyo, kafası ayaklarının oldugu yerde 180 derece dönmüş falan,döne döne yatağın her kösesinde uyuyor yine de uyanmıyo🤣 cok gülüyoruz uyurken valla