Kizlar ilk defa uçak seyahati yapacaz ,nasıl havaya kalkarken hissediliyormu?sarsıntı falan oluyormu?birde kuralları nelerdir mesela kişi başı kaç eşya veya kaç kilo goturulebiliniyor poşetlerde eşyalar kabul ediliyormu?ayrı sırf çantasına şampuan parfüm falan bıraksam olurmu?