Eliiif1 Gazlı bi bebeğim var emzirirken krizleri oluyor bi anda emmeyi bırakıyor baya yoruyor beni tutmuyor bi türlü bende o anlarda mama kaçamağı yapıyorum mecbura kalıyorum çatlicak derecede ağlıyor bunu nasıl düzeltebilirim sadece emzirmek istiyorum
Dilruba_1 Eliiif1 çatlicak derecede ağlıyor O radde de ben de mama veriyorum onu da zaten severek içiyor çok zorlayıp ağlatmıyorum ama memeden de soğutmamaya çalışıyorum günde kaç kez veriyorsunuz ben gecede veriyorum rahat kesintisiz uyuyor hem