Bebeğim doğduğundan beri ağlarken morarma nefessiz kalma aşırı terleme ve yorulma vardı. Korktuğum başıma geldi. Bugün çocuk kardiyolojisine gittim. Ve bebeğimin akciğer e giden 2 damarı darmış. Duvarında açıklık varmış. Şimdilik birsey demedi. 4 aylık olunca tekrar kontrol edelim o zaman konuşuruz dedi. İme ayağıma dolaştı. Ne yapacağımı şaşırdım korkmalı mıyım? Korkmamalı mıyım? Bilmiyorum…..
Sizin kalp sorununuz nedir? Belirtileriniz neydi?