gamzederin68 11 aylık bebeğim yüksek bazadan düştü arkadaşlar bi problem olurmu ilerde çok korkuyorum beyni falan zarar gördü diye
Mercanbebek gamzederin68 doktora götürseniz de birsey yapmazlar gözlemleyin derler sakin olun kusma göz kayması uyku hali yoksa endişe etmeyin düşe kalka büyüyorlar 3-4 saat unutmamaya özen gösterin
Gzdzeynep gamzederin68 hastaneye gidin ve tomogrofisini çeksinler tomogrofi olmadan kimse bilemez hasar olup olmadığını
Yusufunannesi23 gamzederin68 bebeğiniz nasıl acaba düştükten sonra bi sıkıntı yok değil mi dün gece benim bebeğim de düştü de korkuyorum
tekbasimabakiyorum gamzederin68 çocuk bu düşe kalka büyüyorlar, olur öyle şeyler. Yaşı büyük, daha küçük olsaydı sıkıntı olabilirdi de 11 aylık bebek bir sorun olsa belli eder. Siz gözlemleyin mutlaka çok uyuma, kusma gibi şeyler olursa hemen doktora götürün
gamzederin68 Felfena çok fazla ağlamayınca götürmeyi düşünmedik kafasının kenarı morardı burnunun üstü bide yüz üstü düştü
gamzederin68 Mercanbebek çok şükür öyle şeyler olmadı biraz ağladı sakinleşti İnşallah ta olmaz çok teşekkür ederim
heymom__ Yusufunannesi23 hareketlerini gözlemleyin 24 saat boyunca. Benim bebeğimde 6 aylıkken düşmüştü doktoruna yazdım hemen gözlerde kayma, şiddetli kusma, anormal hareketler ve normalden fazla uyku olursa getirin dedi
Yusufunannesi23 heymom__ çok şükür o belirtiler yok ama yine de korkuyorum doktora gitsem de o belirtiler yok diye röntgen çekmezler mi acaba 17 saat geçti gözlemliyorum heryerine bakıyorum
heymom__ Yusufunannesi23 doktora götürseniz bisey yapmaz emin olun belirti olmadığı sürece röntgen çekmiyorlar ki çekseler boşuna bebeğinize eziyet edeceksiniz. Anormal hareketleri yoksa iyidir Allahın izniyle
Ahmthn Yusufunannesi23 geçen hafta bende düşürdüm 24 saat gözlemle bi belirti olursa hemen götür biz dr a götürdük sadece muayene etti tomografi filan çektirmeye gerek yok çocuk daha fazla huzursuz olmasın dedi gönderdi
Selinsuuu gamzederin68 2 gun önce benm kizimda dustu doktor 1 mt yukseklikten duserse sikinti dedi Allah tan benmkinn düştüğü mesafe kisaydi ama tomografi falan cektirdim hemen