22mrvalp Bebeğim çok iştahsız emmek istemiyor ben zorladikca emiyor iştah açıcı ilac kullanan varmı veya kullanılır mı 2 aylık bebeğe?
Mercanbebek 22mrvalp atak dönemlerinde bebeklerde olabiliyor sabredin birkaç güme geçecektir ufak olduğu için ilaç malesef kullanılmaz 3 çocuğum var hepsinde dönem dönem iştah kaybı yaşadım daha sonra düzeldi endişe etmeyin
22mrvalp Evet çabuk karar verdim çünkü geç kalmadan çözüm bulmak istiyorum.kilo baslicak çünkü bir an önce bu çözüm istiyorum üzülüyorum çünkü sütüm var mama başlamak istemiyorum
Minikleblebi Emmesi kuvvetliyse çabuk doyuyordur gittikçe süre azalır çünkü sütünüz artar emmesi gelişir bezini kilosunu takip edebilirsiniz sağlıkla büyüsün inşallah
Minikleblebi Demek istediğim yol çok uzun hemen şartlandırmayın kendinizi iştahsız diye psikolojik olarak siz yorulursunuz