Birbilen 14.ayımıza giricez hala öyle biliyormusun emzik süt mama hiç biri fayda etmiyor bizde sol taraftan emiyoruz sadece artık ağrılarım oluyor tek taraf uyuşuyor şimdi de sağ memeyi de dışarı çıkartıp onunda ucuyla oynuyor 🤦🏻♀️ Uyandığında meme vermezsem uykusu dağılıyor ve bütün gece çile çekiyoruzz 🤯 Ben bunun bi çözümü olduğunu düşünmüyorum malesef 🤷🏻♀️ Memeyi bırakacağı günü bekliyorum sabırla 🙈