11.5 aylık olduk şuan bu yazıyı 4.5 ta uyanan bebemi ayağımda sallaya sallaya yazıyorum şu sabah erken kalkıp geri dalamamalar bitirdi beni aylardır bi ara düzelmişti gibi son günlerde dahada fazlalaştı etrafımda kimseden duymadım bu kadar erken uyanan ve uğraştıran inşallah düzelir diye umut ediyorum 1 yaş sendromu mu bu nedir bi bilen yazsın hayrına