Aysegulbbk super doğurdum jettt hiziyla. Kontrele diye gittim. 4 cm aciklik varmiş meğerrrrrr doktoruk dedi hissetmiyormusin hic bisey nerdeyse sokakta geserkene dogrucakmişim. Sonnn dakkaya kadar fildir fildir dim cunku . En ust katta oturuyordum birde .. merdiven in cik incik gez dur . Bence bunlaeinda etkisi oldu . Muayneden ciktik vs bugun yatisini yapiyorus hasteneye gec sancilarin kotnrol edilicek dendi ve hastenee geçis yaptim . Saat 6 aksam giris yaptim . Sonra sancilarim başladi zaten hissetme basladim . Akşam 10 dada minnoşu kucağima aldim . Ne suni sanci ne kesi ne dikiş . Hic biseyim olmadi . Catiiirr catirrr doğurdum kizzz 😀 8 cm ye kadar buyuk sanci cekmedim hatta ebem kontrol ederkeene hissetmiyo4musun sanci diyodu cok asiri agrim yok diyordum. 8 den sonra fena vurdu ağri . Zaten dogum haneye indirdiler 2 3 ikinmada bebis kollarimdaydi toplam 10 dk sürdu . 🧿🧿🧿🧿🧿🧿 tüm hamilelere kendim gibi bir doğum diliyorum bir avazda doğurun Annişlerrr 🤗🤗