parisbebek90 ilk 1 hafta emerken uçlarının acısından neredeyse ağlıyordum. Tavsiyem silikon uç ve sağım yerine emzirin. Emme bitince lansinoh sürüp kalkan takın bi sonraki emmeye kadar iyileştirir. Benim uçları yara kabuğu tutuyordu yine de vazgeçmedim. Sonra meme reddi olmasın, sütüm azalmasın diye. Ayrıca bebeğin tükürükleri memeye değince bebek için gerekli antikorlar üretiliyormuş. Bu nedenle temas çok önemli