Uyku problemini aşamıyorum bir türlü. Kafayı yiyeceğim artık. Gündüz zorla uyutuyorum anca yarım saat uyuyor. O yüzden uyanınca hemen yine uykusu geliyor ağlıyor. Sadece öğlene kadar 4 kere falan uyutmaya çalışıyorum düşünün. Ayağımda sallıyorum mecbur, başka türlü ağlamaktan çatlar ama uyumaz
Siz nasıl uyutuyorsunuz ve bir kerede ne kadar uyuyor? Yarım saati nasıl uzatabilirim, bir fikriniz var mı?