Kızlar bebeğime 2 ay önce verem aşısı vuruldu bir tane vurdu tutmadı dedi. ikincisini vurdu. Ve yaklaşık 3 haftadır yeni beli oluyor sanki ikiside tutmuş kabuk bağlıyor. Bi zararı varmı? İki tane vurulmuşsa bişey olur mu. 2 ay bitti şimdiye kadar bişey olmadı şükür. İnşallah bi sorun olmaz ya.