Ekk gıdaya erken başladık ama yine de ayda 400 Gr filan alıyordu. Bol bol emziriyordum kışa denk geldiği için bol sebzeler yediriyordum. Kilolu doğduğu için persentilde değeri iyiydi. Alerji onbirinci ayında bitti biter bitmez ayda bir kg almıştı. Geçmez dediğimiz günler geçiyor