Kızlar doktorum geçen hafta sütüm artması için motilium marka bir ilaç yazdı 1 hafta boyunca sabah öğle akşam 2 adet yut dedi farkı görürsün bende korktum içmedim ilaç sonuçta bugün tekrar sordum niye içmedin iç diyor hiç kullanan var mı aranızda ?
Bu arada bebeğim 2 aylık 3 saatte bir sagarak 150-180 ml süt veriyorum. Doktor yetmez dedi resmen . Sağım yalan anneler sizler nasıl veriyorsunuz?