Kizlar bebeğim sürekli ikiniyor uykusundan uyanıyor hiç huzurlu değil. Doktora götürdüm mamadan kaynaklı dedi lavman yapıldı mamasını değiştirdik ama hala ikinma sorunu devam ediyor. Bebeğim kolik m8 acaba kolik boyle ikinma sorunu yapar mı. Ne yapabilirim çözüm önerisi olan var mı