14 buçuk aylık oğlum daha yürümüyor . Dün çok bilen uzman kişilik profesör doktorlardan biri yürümediğini duyunca şaşkınlıklar geçirip aaaa 14 buçuk aylık yürümüyor mu yürümesi lazım dedi.Babasi da geç yürümüş dedim geçtim kimseye laf anlatamicam . 18 aya kadar normal olduğunu okudum. Doktorunuza danışın isterseniz . Bizim eylül de randevumuz var o zamana kadar yurumezse bakalim doktor ne diyecek ama ben acele etmiyorum zamanı gelince yürür.