Mltmstn benim kardeşimde de doğuştan asd vardı. Ritim bozukluğu ve kalp kapakçığı sorunu yüzünden 2 kere ameliyat geçirdi. Eskiden tırnakları dudakları ara ara morarırdı. Şimdi 20 yaşında. Ama takılan kalp kapakçığı küçük gelmeye başladı tekrardan ameliyat olması gerekecek. Bu arada sabah akşam tansiyon düzenleyici ilaç kullanıyor. Yediklerine hareketlerine dikkat ediyor. Yıllar önce Gata askeri hastaneyken oraya gidiyorduk. Orada takipli doktoru vardı. Sonra Ankara’ya geçiş yaptı 6 ayda bir kontrole gidiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam prof.dr. Koray Lenk adıydı.