Herkese merhaba 👋 28 aylık kızımı kreşe başlattık. Şu an 3. Haftası içerisinde. Kreşte şu an 4 saat civarı kalıyor. Okula girerken artık ağlamıyor, öğretmenine sarılıp seviyor ancak iş yemek yemeye geldiği zaman yemiyormuş. Tabak sesini duyunca yüz ifadesi değişiyor diyor öğretmeni. Son dönemde iştah azalması yaşamıştık ancak 1-2 haftadır toparladı gibi evde yemeğini yiyor. Okuldan almaya gittiğimde anne ben çok açım diyor. Kreşte bu yemek mevzusunu aşamadığımız için öğle uykusuna ve sonrasına kalamıyoruz. Dolayısıyla tam güne de geçiş sağlayamıyoruz. Var mı daha önce böyle bir şey tecrübe eden? Ne yapmalıyım bilmiyorum. Konuştum faydası olmadı. Artık susup tamam yemezsen yeme mi demeliyim yoksa sürekli teşvik mi etmeliyim? Bu mevzuya çok canım sıkılıyor artık. Tüm önerilere açığım 🦦