damla- Aracın muayene zamanı geldi fakat bşr türlü randevu bulamıyorum. Acilen de şehir dışına çıkmam gerekiyor. Bu durumda yola çıkarsam yolda aracı bağlarlar mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?
tarcinnn damla- muhtemelen ceza yersiniz. Ya da randevu alıp randevum var gideceğim vs diyebilirsiniz. İnsaflarına kalmış artık..
kaderimdebudamivardi damla- muayenesiz araba trafiğe cıkamaz tabiki bağlarlar sonra ugrasırsınız cekici ücreti/ muayene ücreti/ gecikme cezası / muayenesiz trafiğe cıkma cezası vs vs
Vldnbrra damla- bildiğim kadarıyla randevun varsa ceza kesmiyorlar randevuya gidiyorum dediğinde ama randevuya değil başka yere gidiyorsanız 750 TL civarı ceza keserler ve trafikten men ederler
Melis2021 Hemen bağlamıyorlar galiba ya bizimde başımıza geldi 3 sene önce flan 4 gün geçmişti muane çevirmeye girdik polis dedi keşke söylesydn geçtiğini işlem yaptım ceza yazmak zorundayım artık dedi para cezası yazılmıştı o zamanda 200 TL flandı galiba
IdilinAnnesi_ Melis2021 cezası var. Normal şartlarda da bağlıyorlar. Şansa kalmış artık polis memurunun keyfine bağlı biraz da.
KATRE_ damla- Biz bir keresinde unutmusuz 3 gun gecmis trafikte öğrendik ceza yazdılar ne kadar odedik bilmiyorum ilk seferde hemen bağlamıyorlar
Eylul05 damla- bağlarlar tabi muayene olmadan yola çıkılır mı necbur yaptırman lazım veya polis karakolunu ara olayı anlat onlar yönlendirir seni