umayy34 sanırım içerikleri benziyor ama protokolü önemli bence kullanımı,eşime mesela bir doktor sürme solüsyonu dedi ama en son gittiğimiz hekim yaptığı tedavi ile devam ettirdi bir ayda acayip şaşırdık bir iki yık olacak düşünün çıkardı yüzğ baya büyüktü kafası arkası psikolojisi çok bızulmuştı çok şükür hamdolsun şimdi şapkasız çıkabiliyor sakalları çıktı az boşluk var ama gören seyreklik zanneder nasıl rahatladık anlatamam.Başka bir rahatsızlık varmı ona d abakmak lazım eşimin troid tedavisinden olsuğunu düşünüyorum e tabi stressiz hayat yok etkiledi tabi