Philips ütüm var güzelde bi ütü aldığım zaman üst modellerden biriydi. Böyle eşimin lakosu var geçen onun yakası yandı ütüden. Ütü masasının örtüsü yandı gazzella oda. Altı hep siyah, hep yapışıyor bi şeyler ahşap bi şeyim var onunda kazıyorum da temizliyorum. Bir sürü ayar düğmeleri var her kıyafette değiştirecek miyim onu ne bileyim siz nasıl yapıyorsunuz