Tugcearel Anneler merhaba Oğlum 2.5 yaşında ama saçı hiç uzamıyor sadece ortada biraz var o kadar yanlarında falan çok minik saçları var. Neden böyle. Var mı bizim gibi olan
Nur_akpnr Benimde kız kardeşimin kızı bir buçuk yaşında onu da saçları uzanıyor bilgisi olan varsa yazsın ben de buradan öğrenmiş olurum hem