minnosunannesi06 Kizlar kislik menemen yapmak istoyorum şişede yapmasam olur mu acaba posetlesem derin dondurucuya koysam olur mu
oglumuz01 minnosunannesi06 ben hiç koymadım buzluğa ama ılıtıp koysan daha mantıklı sanki sıcakken ekşiyip bozulabilir yinede bilmiyorum kendi düşüncem
minnosunannesi06 _anne29 nasıl yaoiyor sun canm daha once hep konserve yapardım posetlemedim hic hayatimda
salakmisincemilee minnosunannesi06 birazcık yağda biberleri çeviriyorum kabuklarını soyup domatesleri doğrayıp atıyorum kaynadıktan sonra biraz tuz atıp karıştırıyorum ılıyınca poşetlere koyup atıyorum canım biz hep böyle yaparız bi sorun yaşamadım ama ben çift poşet kullanıyorum tekrar bi poşete daha koyuyorum yani
minnosunannesi06 _anne29 tadi buzluktan çıktıktan sonra kötü olmuyor mu csnim oyle konserve deki gibi tadi oluyor
oglumuz01 minnosunannesi06 konserveyi buzdolabına koymana gerek yok odanın birinde de durur karanlık olsun yeter üstünü örtersin mesela. Karanlık ve serin olcak zaten kış geliyor
3310umbozuk Kayinvalidem öyle yapar banada verir çokta güzel oluyor. İncecik poşetler kıyma gibi hem yer kaplamaz hem hemen tavaya atar atmaz pişer