Ebrucoryilmaz bende veriyorum artık 3 ay 11 günlük 1 aydır veriyorum çok sıcak hava ve çok fazla terliyor suyu ter yoluyla atıyor zaten vücudu susuz kalır birde çok kişide cişinde pembelik olduğunu duydum su vermeyenlerde idrar yolu enfeksiyonu olan çok duydum bu yüzden verin doktorunuza danısarak