Mirac67 Oglumun vucudunda boyle şeyler çıktı Dr götürdüm böcek ısırıgı dedi krem verdi sürüyorum ama bi faydasını görmedim bi yerden gidiyo biyere geliyo sanki alerjimi yada farklı bişeymi anlayamadım Yarın götürcem Dr hangi doktora gitsem hangisi anlar bilmiyorum
Fun Mirac67 herkes ne çok Yaşar oldu bunu ya. El ayak hastalığından şüpheleniyoruz biz de bukdar yok kızım da ama öğretmeni aradı acaba mı dedi. Şimdilik gözlemliyoruz ağız içine bi baktınız mı normal mi? Sinek ısırığına benzemiyor