Benim bebegim de o zamanlar ayniydi. Mama sandalyesinde bisey yedirmeye calismak iskenceydi cok egiliyordu asla kafayi kaldirmiyordu😄bu sebeple ek gidaya ana kucaginda gectik. Simdi 8 bucuk aylik hala desteksiz cok az sure oturabiliyor. Her bebek farkli 💚