hazal5 Merhaba bebeğim 4bucuk aylık olana kadar gece cok guzel uyuyordu. 1 ya da 2 kez uyanırdı. Ama suan 5 aylık ve bazen saat bası bazen 2 saatte bir surekli uyaniyor emmek istiyor. Cok zor oluyor. Neden olabilir sizce bu durumu yaşayan var mı?
1merve1ipek Sanırım anne kokusu almak istiyorlar ya da emdikleri için alışkanlık edindiler yani bilemiyorum böyle düşündüm ben de çok uykusuz ve yorgunum 😞