zubeydrkurt Bebeğim 20 aylık birkaç hayvan sesi dışında ve anne ve babasının adı dışında konuşması yok. Normal mi sizce? Bu durumu yaşayanlar var mı? Ne yapabilirim?
Balkupum2505 zubeydrkurt oglumda o aylarda ayniydi bi kac kelimesi vardi 2 yasindan sonra birden çogaldi kelimesi şuan 27 aylik 3 ay önce ilk anne dedi 😀 merwk etmeyin bi anda konusuyolar şaşırıp kalirdim ben
Taha_emir zubeydrkurt bende burda bekliym b4nimde 18 aylik sadece canı istediğinde bazen mama arada baba diyor diğer şeyleri isaret diliyle anlatıp istiyor
zubeydrkurt Balkupum2505 ay inşallah etraftan herkes aaaaaa hala konuşmuyor mu deyince aklım gidiyor artık 🥹
Melis2021 Bizde 17 aylığız baya kelimemiz var hatta evde ne kadar çok buraya gel dediysem artık kızım anne demedi daha baba buraya gel diyo 😊 çok geveze bi ablamız var onunda katkısı olabilir birazcık