Benim kizim 8 bucuk aylik ben su icirirken cok zorlaniyordum sulukla icmiyodu siringayla kasikla vermeye calisiyordum ama en guzeli direkt bardakla alistirmakmis bardakla hem cok kolay iciyor hem bu sekilde hosuna gidiyor. 6 ayliktan itibaren gunluk 200 ml Ve ustu icmeleri gerekiyor sanirim. Eger icmeyi sevmiyorsa bardakla deneyin😊