Kızlar 4 aylık bebeğim meme emerken 3-4 saniye emio bırakıo tekrar emio yine aynı şekil 3-4 saniye emip bırakıo gaz sancısı varmış gibi kıvranıp duruo ama gazı da yok karın agrısı vardır diye masaj yapıom ama yok aynı bir tek uyurken aralıksız düzenli emiyor sizce neden böyle annem diş cıkarıo diye dedi ama bence daha çok erken