Eda1990 Uyuyordum buyuk kizim su istedi verdim yattim yatarken birden icime skinti oturdu hayir olsun gogsum skisiyo icim daraldi birden bise olucak gibi
KaSeAy Eda1990 Böyle olumsuz insanları da hiç sevmem. Olur arada herkesin başına gelir ama söylememek gerekir. Negatif enerji sacan cümleler. Eminim okuyan herkesin içi sıkıkdı suan🙄
musmutluanniskos Ay içim sıkıldı ay canım sıkıldı. Bunlar için post açılır mı yapmayın Allah aşkına ya ortada olan bir olay sebep bile yok. burayı whatsapp gibi kullanıyor bazıları komik